zmień kontrast
powiększ czcionkę
pomniejsz czcionkę
uproszczona wersja
Kadencja 2024 - 2029
Kadencja 2018 - 2023
Rada Miejska w Tułowicach
Radni - Sesja
XIII Posiedzenie Rady Miejskiej w Tułowicach w dniu 14 lutego 2025, godz. 16:30
w Sala Posiedzeń Urzędu Miejskiego w Tułowicach
Posiedzenia
Interpelacje i zapytania
Głosowania
Rejestr uchwał
Transmisje z obrad
Rada Miejska w Tułowicach
Lista obecności na posiedzeniu
Andrzej Bojkowski
Obecny
Krzysztof Cykowski
Obecny
Dominika Drążek
Obecna
Tomasz Gala
Obecny
Michał Kuciński
Nieobecny
Elżbieta Kuzdrowska
Obecna
Piotr Mazurkiewicz
Obecny
Jan Michalski
Obecny
Marcin Patrys
Nieobecny
Adam Pestka
Obecny
Andrzej Pochopień
Nieobecny
Sylwia Szklorz
Obecna
Piotr Szmidt
Obecny
Anna Wojciuk-Nowak
Nieobecna
Agnieszka Zawadzka
Obecna
Porządek obrad
16:36
1.
Otwarcie sesji i stwierdzenie prawomocności obrad.
Głosowanie jawne
(Sprawdzenie obecności)
16:37
2.
Przedstawienie porządku obrad.
16:38
3.
Przyjęcie protokołu z XII Sesji Rady Miejskiej z dnia 19 grudnia 2024 r.
XII sesja - 19.12.2024 r..docx (0,11MB)
Głosowanie jawne
(Przyjęcie protokołu z XII Sesji Rady Miejskiej z dnia 19 grudnia 2024...)
16:41
4.
Przyjęcie protokołu ze wspólnego posiedzenia komisji w dniu 16 grudnia 2024 r.
Protokół - 16.12.2024 r..docx (0,02MB)
Głosowanie jawne
(Przyjęcie protokołu ze wspólnego posiedzenia komisji w dniu 16 grudnia...)
16:41
5.
Podjęcie uchwały w sprawie podtrzymania stanowiska w sprawie rozpatrzenia skargi.
proj. uch. - skarga.pdf (0,21MB)
Głosowanie jawne
(Podjęcie uchwały w sprawie podtrzymania stanowiska w sprawie rozpatrze...)
16:45
6.
Podjęcie uchwały w sprawie zmiany wieloletniej prognozy finansowej.
proj. uch. WPF.pdf (3,55MB)
Głosowanie jawne
(Podjęcie uchwały w sprawie zmiany wieloletniej prognozy finansowej. )
16:52
7.
Podjęcie uchwały w sprawie zmian budżetu Gminy Tułowice na 2025 r.
proj. uch. zmiany budżetu.pdf (0,56MB)
Głosowanie jawne
(Podjęcie uchwały w sprawie zmian budżetu Gminy Tułowice na 2025 r.)
17:14
8.
Sprawozdanie z działalności Burmistrza Tułowic między Sesjami.
17:16
9.
Sprawozdanie z działalności Przewodniczącego i Wiceprzewodniczącego Rady Miejskiej między Sesjami.
17:16
10.
Interpelacje i zapytania radnych (na piśmie).
17:17
11.
Odpowiedzi na listy i zapoznanie się z otrzymaną korespondencją od poprzedniej Sesji.
17:17
12.
Odpowiedzi na wolne wnioski z poprzedniej Sesji oraz Komisji Wspólnej.
17:31
13.
Wolne wnioski.
14.
Zakończenie obrad.