« Powrót do strony głównej

Porządek obrad

1. Otwarcie sesji i stwierdzenie prawomocności obrad.

2. Przedstawienie porządku obrad.

f) Wniosek o podjęcie uchwały w sprawie uchylenia uchwały w sprawie zapewnienia bezpłatnego transportu i opieki dzieciom w czasie przewozu do przedszkoli i szkół na terenie Gminy Tułowice, wobec których Gmina Tułowice nie ma takiego obowiązku.

g) Wniosek o podjęcie uchwały w sprawie uchylenia uchwały w sprawie zapewnienia bezpłatnego transportu i opieki dzieciom w czasie przewozu do przedszkoli i szkół na terenie Gminy Tułowice, wobec których Gmina Tułowice nie ma takiego obowiązku.

5. Podjęcie uchwały w sprawie zmiany Uchwały Nr XXXIII/179/21 Rady Miejskiej w Tułowicach z dnia 30 sierpnia 2021 r. w sprawie wyboru ustalenia opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi oraz ustalenia stawki tej opłaty za pojemnik lub worek.

6. Podjęcie uchwały w sprawie zmiany Uchwały Nr XVI/88/20 Rady Miejskiej w Tułowicach z dnia 30 stycznia 2020 r. w sprawie określenia wzoru deklaracji o wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi składanej przez właścicieli nieruchomości oraz warunki i tryb składania deklaracji za pomocą środków komunikacji elektronicznej.

7. Podjęcie uchwały zmieniającej uchwałę w sprawie wysokości i zasad ustalania oraz rozliczania dotacji celowej dla podmiotów prowadzących żłobki na terenie Gminy Tułowice.

14. Podjęcie uchwały w sprawie zmiany uchwały w sprawie ustalenia składu liczbowego i osobowego Komisji Spraw Społecznych.

16. Podjęcie uchwały w sprawie uchylenia uchwały w sprawie zapewnienia bezpłatnego transportu i opieki dzieciom w czasie przewozu do przedszkoli i szkół na terenie Gminy Tułowice, wobec których Gmina Tułowice nie ma takiego obowiązku.

17. Podjęcie uchwały w sprawie uchylenia uchwały w sprawie zapewnienia bezpłatnego transportu i opieki dzieciom w czasie przewozu do przedszkoli i szkół na terenie Gminy Tułowice, wobec których Gmina Tułowice nie ma takiego obowiązku.

18. Sprawozdanie z działalności Burmistrza Tułowic między Sesjami.

19. Sprawozdanie z działalności Przewodniczącego i Wiceprzewodniczącego Rady Miejskiej między Sesjami.

20. Interpelacje i zapytania radnych (na piśmie).

21. Odpowiedzi na listy i zapoznanie się z otrzymaną korespondencją od poprzedniej Sesji.

22. Odpowiedzi na wolne wnioski z poprzedniej Sesji oraz Komisji Wspólnej.

23. Wolne wnioski.

24. Zakończenie obrad.

« Powrót do strony głównej