Porządek obrad
1.
Otwarcie i stwierdzenie prawomocności obrad.
2.
Przedstawienie porządku obrad.
3.
Wręczenie radnemu zaświadczenia Gminnej Komisji Wyborczej w Tułowicach.
4.
Złożenie ślubowania przez nowo wybranego radnego.
5.
Przedstawienie przez Przewodniczącego i Z-ce Przewodniczącego spraw organizacyjnych dotyczących pracy Rady Miejskiej w nowej kadencji 2018 - 2023.
6.
Podjęcie uchwały w sprawie powołania stałych Komisji Rady.
7.
Podjęcie uchwały w sprawie ustalenia składu liczbowego i osobowego Komisji Budżetu i Spraw Gospodarczych.
8.
Podjęcie uchwały w sprawie ustalenia składu liczbowego i osobowego Komisji Spraw Społecznych.
9.
Podjęcie uchwały w sprawie ustalenia składu liczbowego i osobowego Komisji Rewizyjnej.
10.
Podjęcie uchwały w sprawie ustalenia składu liczbowego i osobowego Komisji Skarg Wniosków i Petycji.
11.
Podjęcie uchwały w sprawie zmian budżetu Gminy Tułowice na 2018 r.
12.
Podjęcie uchwały w sprawie zmiany wieloletniej prognozy finansowej.
13.
Podjęcie uchwały w sprawie określenia wysokości stawek podatku od nieruchomości.
14.
Podjęcie uchwały w sprawie ustalenia wynagrodzenia Burmistrza Tułowic.
15.
Informacja o wykonaniu budżetu za III kwartał 2018 r.
16.
Informacja o projekcie budżetu na rok 2019.
17.
Informacja Sołtysów o istotnych dla Sołectwa sprawach w III kwartale 2018 r. ( Ligota Tułowicka i Szydłów).
18.
Informacja o oświadczeniach majątkowych.
19.
Sprawozdanie z działalności Burmistrza Tułowic między Sesjami.
20.
Sprawozdanie z działalności Przewodniczącego i Wiceprzewodniczącego Rady Miejskiej między Sesjami.
21.
Odpowiedzi na listy i zapoznanie się z otrzymaną korespondencją od poprzedniej Sesji.
22.
Informacja o złożonych interpelacjach i zapytaniach radnych oraz informacja o udzielonych odpowiedziach na złożone interpelacje i zapytania.
23.
Sprawy różne – dyskusja.