« Powrót do strony głównej

Porządek obrad

1. Otwarcie i stwierdzenie prawomocności obrad.

3. Wręczenie radnemu zaświadczenia Gminnej Komisji Wyborczej w Tułowicach.

4. Złożenie ślubowania przez nowo wybranego radnego.

5. Przedstawienie przez Przewodniczącego i Z-ce Przewodniczącego spraw organizacyjnych dotyczących pracy Rady Miejskiej w nowej kadencji 2018 - 2023.

15. Informacja o wykonaniu budżetu za III kwartał 2018 r.

16. Informacja o projekcie budżetu na rok 2019.

17. Informacja Sołtysów o istotnych dla Sołectwa sprawach w III kwartale 2018 r. ( Ligota Tułowicka i Szydłów).

18. Informacja o oświadczeniach majątkowych.

19. Sprawozdanie z działalności Burmistrza Tułowic między Sesjami.

20. Sprawozdanie z działalności Przewodniczącego i Wiceprzewodniczącego Rady Miejskiej między Sesjami.

21. Odpowiedzi na listy i zapoznanie się z otrzymaną korespondencją od poprzedniej Sesji.

22. Informacja o złożonych interpelacjach i zapytaniach radnych oraz informacja o udzielonych odpowiedziach na złożone interpelacje i zapytania.

23. Sprawy różne – dyskusja.

24. Zakończenie obrad.

« Powrót do strony głównej