« Powrót do strony głównej

Porządek obrad

1. Otwarcie i stwierdzenie prawomocności obrad.

a) Dodanie do porządku obrad projektu uchwały w sprawie nazwy ulicy w Tułowicach

2. Przedstawienie porządku obrad.

3. Przyjęcie protokołu I Sesji Rady Miejskiej z dnia 22 listopada 2018 r.

4. Przyjęcie protokołu II Sesji Rady Miejskiej z dnia 29 listopada 2018 r.

9. Podjęcie uchwały w sprawie ustanowienia wieloletniego programu osłonowego w zakresie dożywiania „Posiłek w szkole i w domu” na lata 2019-2023.

10. Podjęcie uchwały w sprawie podwyższenia kryterium dochodowego do uzyskania wsparcia w ramach wieloletniego programu rządowego „Posiłek w szkole i w domu”.

11. Podjęcie uchwały w sprawie zasad zwrotu wydatków w zakresie dożywiania w formie posiłku albo świadczenia rzeczowego w postaci produktów żywieniowych dla osób objętych wieloletnim programem wspierania finansowego gmin w zakresie dożywiania„Posiłek w szkole i w domu”.

12. Podjęcie uchwały zmieniającej uchwałę w sprawie określenia szczegółowych warunków przyznawania i odpłatności za usługi opiekuńcze i specjalistyczne usługi opiekuńcze, z wyłączeniem specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi oraz szczegółowych warunków częściowego lub całkowitego zwolnienia od opłat, jak również trybu ich pobierania.

13. Podjęcie uchwały w sprawie określenia zasad udzielania i rozmiaru obniżek tygodniowego obowiązkowego wymiaru godzin zajęć nauczycielom, którym powierzono stanowisko kierownicze oraz w sprawie określenia tygodniowego obowiązkowego wymiaru godzin zajęć niektórych nauczycieli, obowiązujących w przedszkolu i szkole prowadzonych przez Gminę Tułowice.

14. Podjęcie uchwały w sprawie uchwalenia Gminnego Programu Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych i Narkotykowych na 2019 rok.

16. Sprawozdanie z działalności Burmistrza Tułowic między Sesjami.

17. Sprawozdanie z działalności Przewodniczącego i Wiceprzewodniczącego Rady Miejskiej między Sesjami.

18. Informacja o złożonych interpelacjach i zapytaniach radnych oraz informacja o udzielonych odpowiedziach na złożone interpelacje i zapytania.

19. Interpelacje i zapytania.

20. Odpowiedzi na listy i zapoznanie się z otrzymaną korespondencją od poprzedniej Sesji.

21. Odpowiedzi na wolne wnioski z poprzedniej Sesji oraz Komisji Wspólnej.

22. Wolne wnioski.

23. Zakończenie obrad

« Powrót do strony głównej