Porządek obrad
1.
Otwarcie i stwierdzenie prawomocności obrad.
a)
Dodanie do porządku obrad projektu uchwały w sprawie nazwy ulicy w Tułowicach
1)
Przyjęcie nowego porządku obrad
2)
Przyjęcie zmienionego porządku obrad
2.
Przedstawienie porządku obrad.
3.
Przyjęcie protokołu I Sesji Rady Miejskiej z dnia 22 listopada 2018 r.
4.
Przyjęcie protokołu II Sesji Rady Miejskiej z dnia 29 listopada 2018 r.
5.
Podjecie uchwały w sprawie uchwały budżetowej Gminy Tułowice na 2019 rok.
6.
Podjęcie uchwały w sprawie uchwalenia wieloletniej prognozy finansowej.
7.
Podjęcie uchwały w sprawie zmian budżetu Gminy Tułowice na 2018 r.
8.
Podjęcie uchwały w sprawie zmiany wieloletniej prognozy finansowej.
9.
Podjęcie uchwały w sprawie ustanowienia wieloletniego programu osłonowego w zakresie dożywiania „Posiłek w szkole i w domu” na lata 2019-2023.
10.
Podjęcie uchwały w sprawie podwyższenia kryterium dochodowego do uzyskania wsparcia w ramach wieloletniego programu rządowego „Posiłek w szkole i w domu”.
11.
Podjęcie uchwały w sprawie zasad zwrotu wydatków w zakresie dożywiania w formie posiłku albo świadczenia rzeczowego w postaci produktów żywieniowych dla osób objętych wieloletnim programem wspierania finansowego gmin w zakresie dożywiania„Posiłek w szkole i w domu”.
12.
Podjęcie uchwały zmieniającej uchwałę w sprawie określenia szczegółowych warunków przyznawania i odpłatności za usługi opiekuńcze i specjalistyczne usługi opiekuńcze, z wyłączeniem specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi oraz szczegółowych warunków częściowego lub całkowitego zwolnienia od opłat, jak również trybu ich pobierania.
13.
Podjęcie uchwały w sprawie określenia zasad udzielania i rozmiaru obniżek tygodniowego obowiązkowego wymiaru godzin zajęć nauczycielom, którym powierzono stanowisko kierownicze oraz w sprawie określenia tygodniowego obowiązkowego wymiaru godzin zajęć niektórych nauczycieli, obowiązujących w przedszkolu i szkole prowadzonych przez Gminę Tułowice.
14.
Podjęcie uchwały w sprawie uchwalenia Gminnego Programu Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych i Narkotykowych na 2019 rok.
15.
Podjęcie uchwały w sprawie nadania nazwy ulicy w Tułowicach
16.
Sprawozdanie z działalności Burmistrza Tułowic między Sesjami.
17.
Sprawozdanie z działalności Przewodniczącego i Wiceprzewodniczącego Rady Miejskiej między Sesjami.
18.
Informacja o złożonych interpelacjach i zapytaniach radnych oraz informacja o udzielonych odpowiedziach na złożone interpelacje i zapytania.
19.
Interpelacje i zapytania.
20.
Odpowiedzi na listy i zapoznanie się z otrzymaną korespondencją od poprzedniej Sesji.
21.
Odpowiedzi na wolne wnioski z poprzedniej Sesji oraz Komisji Wspólnej.