« Powrót do strony głównej

Porządek obrad

1. Otwarcie sesji i stwierdzenie prawomocności obrad.

2. Przedstawienie porządku obrad.

4. Przedstawienie zmienionego porządku obrad.

12. Przyjęcie Sprawozdania z realizacji zadań w ramach Gminnego Programu Przeciwdziałania Przemocy Domowej i Ochrony Osób Doznających Przemocy Domowej w Gminie Tułowice za rok 2024.

13. Podjęcie uchwały w sprawie przyjęcia planu nadzoru nad żłobkami, klubami dziecięcymi, podmiotami zatrudniającymi dziennych opiekunów oraz osobami fizycznymi prowadzącymi na własny rachunek działalność dziennego opiekuna.

14. Podjęcie uchwały w sprawie w sprawie określenia wysokości opłaty za korzystanie z wychowania przedszkolnego uczniów objętych wychowaniem przedszkolnym do końca roku szkolnego w roku kalendarzowym, w którym kończą 6 lat w publicznym przedszkolu prowadzonym przez Gminie Tułowice.

15. Podjęcie uchwały w sprawie wyboru metody ustalenia opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi oraz ustalenia stawki tej opłaty i ustalenia stawki opłaty za pojemnik lub worek.

16. Podjęcie uchwały w sprawie zmiany Uchwały Nr XXII/118/20 Rady Miejskiej w Tułowicach z dnia 24 września 2020 r. w sprawie Regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Tułowice.

17. Podjęcie uchwały w sprawie zmiany Uchwały Nr XVI/88/20 Rady Miejskiej w Tułowicach z dnia 30 stycznia 2020 r. w sprawie określenia wzoru deklaracji o wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi składanej przez właścicieli nieruchomości oraz warunki i tryb składania deklaracji za pomocą środków komunikacji elektronicznej.

19. Podjęcie uchwały w sprawie rozpatrzenia wniosku dotyczącego nieruchomości znajdującej się w Tułowicach stanowiącej własność Gminy Tułowice.

22. Podjęcie uchwały w sprawie zwolnienia z opłat za gospodarowanie odpadami komunalnymi osób powyżej 80 roku życia na terenie gminy Tułowice.

25. Sprawozdanie z działalności Burmistrza Tułowic między Sesjami.

26. Sprawozdanie z działalności Przewodniczącego i Wiceprzewodniczącego Rady Miejskiej między Sesjami.

27. Interpelacje i zapytania radnych (na piśmie).

28. Odpowiedzi na listy i zapoznanie się z otrzymaną korespondencją od poprzedniej Sesji.

29. Odpowiedzi na wolne wnioski z poprzedniej Sesji oraz Komisji Wspólnej.

30. Wolne wnioski.

31. Zakończenie obrad.

« Powrót do strony głównej