« Powrót do strony głównej

Porządek obrad

1. Otwarcie sesji i stwierdzenie prawomocności obrad.

2. Przedstawienie porządku obrad.

4. Podjęcie uchwały w sprawie wyrażenia poparcia dla działań zmierzających do wykonania inwestycji polegających na połączeniu wszystkich sołectw w Gminie Tułowice poprzez budowę ścieżek pieszo-rowerowych.

11. Informacja Burmistrza i ZGKIM dotycząca m.in audytu i korespondencji.

12. Sprawozdanie z działalności Burmistrza Tułowic między Sesjami.

13. Sprawozdanie z działalności Przewodniczącego i Wiceprzewodniczącego Rady Miejskiej między Sesjami.

14. Odpowiedzi na listy i zapoznanie się z otrzymaną korespondencją od poprzedniej Sesji.

15. Odpowiedzi na wolne wnioski z poprzedniej Sesji oraz Komisji Wspólnej.

16. Interpelacje i zapytania radnych (na piśmie).

17. Wolne wnioski.

18. Zakończenie obrad.

« Powrót do strony głównej