Porządek obrad
1.
Otwarcie sesji i stwierdzenie prawomocności obrad.
2.
Przedstawienie porządku obrad.
3.
Wystąpienie przedstawiciela Nadleśnictwa Opole dotyczące planów gospodarki leśnej na terenie Gminy Tułowice na 2025 r.
4.
Podjęcie uchwały w sprawie w sprawie rekomendacji dla Burmistrza Tułowic dotyczącej działań związanych z dysponowaniem lokalami należącymi do gminnego zasobu nieruchomości.
5.
Podjęcie uchwały w sprawie w sprawie rekomendacji dla Burmistrza Tułowic w zakresie podejmowanych działań w związku z dysponowaniem nieruchomościami gruntowymi niezabudowanymi stanowiącymi własność gminy Tułowice.
6.
Sprawozdanie z działalności Burmistrza Tułowic między Sesjami.
7.
Sprawozdanie z działalności Przewodniczącego i Wiceprzewodniczącego Rady Miejskiej między Sesjami.
8.
Interpelacje i zapytania radnych (na piśmie).
9.
Odpowiedzi na listy i zapoznanie się z otrzymaną korespondencją od poprzedniej Sesji.
10.
Odpowiedzi na wolne wnioski z poprzedniej Sesji oraz Komisji Wspólnej.