« Powrót do strony głównej

Porządek obrad

1. Otwarcie sesji i stwierdzenie prawomocności obrad.

2. Przedstawienie porządku obrad.

4. Przedstawienie zmienionego porządku obrad.

9. Podjęcie uchwały w sprawie udzielenia pomocy finansowej dla Województwa Opolskiego na realizację zadań pn.: „Budowa dedykowanego oświetlenia przejścia dla pieszych w ciągu DW nr 405 w m. Tułowice, ul. Porcelanowa (na wysokości Emma Market)” oraz „Budowa dedykowanego oświetlenia przejścia dla pieszych w ciągu DW nr 405 w m. Tułowice, ul. Porcelanowa (na wysokości PKP)” w ramach Marszałkowskiego Programu poprawy bezpieczeństwa na przejściach dla pieszych „SUPER ZEBRA”.

11. Podjęcie uchwały w sprawie rekomendacji dla Burmistrza Tułowic dotyczącej działań związanych z dysponowaniem lokalami należącymi do gminnego zasobu nieruchomości.

12. Podjęcie uchwały w sprawie rekomendacji dla Burmistrza Tułowic w zakresie podejmowanych działań w związku z dysponowaniem nieruchomościami gruntowymi niezabudowanymi stanowiącymi własność gminy Tułowice.

17. Sprawozdanie z działalności Burmistrza Tułowic między Sesjami.

18. Sprawozdanie z działalności Przewodniczącego i Wiceprzewodniczącego Rady Miejskiej między Sesjami.

19. Interpelacje i zapytania radnych (na piśmie).

20. Odpowiedzi na listy i zapoznanie się z otrzymaną korespondencją od poprzedniej Sesji.

21. Odpowiedzi na wolne wnioski z poprzedniej Sesji oraz Komisji Wspólnej.

22. Wolne wnioski.

23. Zakończenie obrad.

« Powrót do strony głównej