Porządek obrad
1.
Otwarcie sesji i stwierdzenie prawomocności obrad.
2.
Przedstawienie porządku obrad.
3.
Przedstawienie informacji o stanie realizacji zadań oświatowych w Gminie Tułowice w roku szkolnym 2023/2024
4.
Przyjęcie protokołu z VIII Sesji Rady Miejskiej z dnia 26 września 2024 r.
5.
Przyjęcie protokołu ze wspólnego posiedzenia komisji w dniu 23 września 2024 r.
6.
Podjęcie uchwały w sprawie pokrycia części kosztów gospodarowania odpadami komunalnymi z dochodów własnych niepochodzących z pobranej opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi.
7.
Podjęcie uchwały w sprawie uchwalenia Rocznego Programu współpracy Gminy Tułowice z organizacjami pozarządowymi oraz podmiotami wymienionymi w art. 3 ust. 3 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie na 2025 r.
8.
Podjęcie uchwały w sprawie określenia wysokości stawek podatku od nieruchomości
9.
Podjęcie uchwały w sprawie określenia wysokości stawek podatku od środków transportowych.
10.
Podjęcie uchwały w sprawie rozpatrzenia skargi na działalność Burmistrza Tułowic.
11.
Podjęcie uchwały w sprawie rozpatrzenia skargi na działalność Burmistrza Tułowic
12.
Podjęcie uchwały w sprawie zmian budżetu Gminy Tułowice na 2024 r.
13.
Podjęcie uchwały w sprawie zmiany wieloletniej prognozy finansowej.
14.
Sprawozdanie z działalności Burmistrza Tułowic między Sesjami.
15.
Sprawozdanie z działalności Przewodniczącego i Wiceprzewodniczącego Rady Miejskiej między Sesjami.
16.
Interpelacje i zapytania radnych (na piśmie).
17.
Odpowiedzi na listy i zapoznanie się z otrzymaną korespondencją od poprzedniej Sesji.
18.
Odpowiedzi na wolne wnioski z poprzedniej Sesji oraz Komisji Wspólnej.