« Powrót do strony głównej

Porządek obrad

1. Otwarcie sesji i stwierdzenie prawomocności obrad.

2. Przedstawienie porządku obrad.

3. Przedstawienie informacji o stanie realizacji zadań oświatowych w Gminie Tułowice w roku szkolnym 2023/2024

6. Podjęcie uchwały w sprawie pokrycia części kosztów gospodarowania odpadami komunalnymi z dochodów własnych niepochodzących z pobranej opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi.

7. Podjęcie uchwały w sprawie uchwalenia Rocznego Programu współpracy Gminy Tułowice z organizacjami pozarządowymi oraz podmiotami wymienionymi w art. 3 ust. 3 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie na 2025 r.

14. Sprawozdanie z działalności Burmistrza Tułowic między Sesjami.

15. Sprawozdanie z działalności Przewodniczącego i Wiceprzewodniczącego Rady Miejskiej między Sesjami.

16. Interpelacje i zapytania radnych (na piśmie).

17. Odpowiedzi na listy i zapoznanie się z otrzymaną korespondencją od poprzedniej Sesji.

18. Odpowiedzi na wolne wnioski z poprzedniej Sesji oraz Komisji Wspólnej.

19. Wolne wnioski.

20. Zakończenie obrad.

« Powrót do strony głównej