« Powrót do strony głównej

Porządek obrad

1. Otwarcie sesji i stwierdzenie prawomocności obrad.

2. Przedstawienie porządku obrad.

4. Przedstawienie zmienionego porządku obrad.

12. Przyjęcie Sprawozdania z realizacji zadań w ramach Gminnego Programu Przeciwdziałania Przemocy Domowej i Ochrony Osób Doznających Przemocy Domowej w Gminie Tułowice za rok 2024.

15. Podjęcie uchwały w sprawie wyboru metody ustalenia opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi oraz ustalenia stawki tej opłaty i ustalenia stawki opłaty za pojemnik lub worek.

19. Podjęcie uchwały w sprawie rozpatrzenia wniosku dotyczącego nieruchomości znajdującej się w Tułowicach stanowiącej własność Gminy Tułowice.

25. Sprawozdanie z działalności Burmistrza Tułowic między Sesjami.

26. Sprawozdanie z działalności Przewodniczącego i Wiceprzewodniczącego Rady Miejskiej między Sesjami.

27. Interpelacje i zapytania radnych (na piśmie).

28. Odpowiedzi na listy i zapoznanie się z otrzymaną korespondencją od poprzedniej Sesji.

29. Odpowiedzi na wolne wnioski z poprzedniej Sesji oraz Komisji Wspólnej.

30. Wolne wnioski.

31. Zakończenie obrad.

« Powrót do strony głównej