Porządek obrad
1.
Otwarcie sesji i stwierdzenie prawomocności obrad.
2.
Przedstawienie porządku obrad.
3.
Przyjęcie protokołu z XVIII Sesji Rady Miejskiej z dnia 25 czerwca 2025 r.
4.
Przyjęcie protokołu z XIX Sesji Rady Miejskiej z dnia 10 lipca 2025 r
5.
Przyjęcie protokołu z XX Sesji Rady Miejskiej z dnia 31 lipca 2025 r.
6.
Przyjęcie protokołu ze wspólnego posiedzenia Komisji Rady Miejskiej w Tułowicach z dnia 26 maja 2025 r.
7.
Przyjęcie protokołu ze wspólnego posiedzenia Komisji Rady Miejskiej w Tułowicach z dnia 23 czerwca 2025 r.
8.
Podjęcie uchwały w sprawie przyjęcia Gminnego Programu opieki nad zabytkami Gminy Tułowice na lata 2025 – 2028.
9.
Podjęcie uchwały w sprawie wyrażenia zgody na zniesienie współwłasności nieruchomości położonej w Goszczowicach.
10.
Podjęcie uchwały w sprawie wyboru metody ustalenia opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi oraz ustalenia stawki tej opłaty i ustalenia stawki opłaty za pojemnik lub worek.
11.
Podjęcie uchwały w sprawie rozpatrzenia wniosku dotyczącego nieruchomości znajdującej się w Tułowicach, stanowiącej własność Gminy Tułowice.
12.
Podjęcie uchwały w sprawie zmiany wieloletniej prognozy finansowej.
13.
Podjęcie uchwały w sprawie zmian budżetu Gminy Tułowice na 2025 r.
14.
Sprawozdanie z działalności Burmistrza Tułowic między Sesjami.
15.
Sprawozdanie z działalności Przewodniczącego i Wiceprzewodniczącego Rady Miejskiej między Sesjami.
16.
Interpelacje i zapytania radnych (na piśmie).
17.
Odpowiedzi na listy i zapoznanie się z otrzymaną korespondencją od poprzedniej Sesji.
18.
Odpowiedzi na wolne wnioski z poprzedniej Sesji oraz Komisji Wspólnej.