Porządek obrad
1.
Otwarcie sesji i stwierdzenie prawomocności obrad.
2.
Przedstawienie porządku obrad.
3.
Głosowanie w sprawie zmiany porządku obrad.
4.
Głosowanie w sprawie zatwierdzenia zmienionego porządku obrad.
5.
Przyjęcie protokołu z II Sesji Rady Miejskiej z dnia 24 maja 2024 r.
6.
Przyjęcie protokołu z III Sesji Rady Miejskiej z dnia 28 maja 2024 r.
7.
Przyjęcie protokołu ze wspólnego Posiedzenia Komisji Rady Miejskiej z dnia 22 maja 2024 r.
8.
Podjęcie uchwały w sprawie wyboru metody ustalenia opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi oraz ustalenia stawki tej opłaty i ustalenia stawki opłaty za pojemnik lub worek.
9.
Podjęcie uchwały w sprawie określenia zasad wyznaczania składu oraz zasad działania Komitetu Rewitalizacji.
10.
Podjęcie uchwały w sprawie nadania nazwy ulicy dla drogi wewnętrznej w Tułowicach.
11.
Podjęcie uchwały w sprawie organizacji gminnych przewozów pasażerskich w publicznym transporcie zbiorowym przez Gminę Tułowice.
12.
Podjęcie uchwały w sprawie inkasa podatku rolnego, leśnego i od nieruchomości.
13.
Podjęcie uchwały zmieniającej uchwałę w sprawie uchwalenia Statutu Gminy Tułowice.
14.
Podjęcie uchwały w sprawie zatwierdzenia rocznych planów pracy stałych Komisji Rady Miejskiej w Tułowicach na 2024 rok.
15.
Podjęcie uchwały w sprawie przyjęcia planu pracy Rady Miejskiej w Tułowicach na 2024 r.
16.
Podjęcie uchwały w sprawie diet dla radnych Rady Miejskiej w Tułowicach oraz sołtysów.
17.
Debata nad Raportem o stanie Gminy Tułowice za 2023 r.
18.
Podjęcie uchwały w sprawie udzielenia Burmistrzowi Tułowic wotum zaufania.
19.
Podjęcie uchwały w sprawie zatwierdzenia sprawozdania finansowego oraz sprawozdania z wykonania budżetu Gminy Tułowice za 2023 r.
20.
Podjęcie uchwały w sprawie udzielenia absolutorium Burmistrzowi Tułowic.
21.
Podjęcie uchwały w sprawie zmian budżetu Gminy Tułowice na 2024 r.
22.
Podjęcie uchwały w sprawie zmiany wieloletniej prognozy finansowej.
23.
Podjęcie uchwały w sprawie przyznania dotacji dla Parafii Rzymskokatolickiej pw. św. Rocha w Tułowicach na prace konserwatorskie, restauratorskie i roboty budowlane przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków
24.
Sprawozdanie z działalności Burmistrza Tułowic między Sesjami.
25.
Sprawozdanie z działalności Przewodniczącego i Wiceprzewodniczącego Rady Miejskiej między Sesjami.
26.
Odpowiedzi na listy i zapoznanie się z otrzymaną korespondencją od poprzedniej Sesji.
27.
Odpowiedzi na wolne wnioski z poprzedniej Sesji oraz Komisji Wspólnej.
28.
Interpelacje i zapytania radnych (na piśmie).