« Powrót do strony głównej

Porządek obrad

1. Otwarcie sesji i stwierdzenie prawomocności obrad.

2. Przedstawienie porządku obrad.

8. Podjęcie uchwały w sprawie wyboru metody ustalenia opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi oraz ustalenia stawki tej opłaty i ustalenia stawki opłaty za pojemnik lub worek.

11. Podjęcie uchwały w sprawie organizacji gminnych przewozów pasażerskich w publicznym transporcie zbiorowym przez Gminę Tułowice.

14. Podjęcie uchwały w sprawie zatwierdzenia rocznych planów pracy stałych Komisji Rady Miejskiej w Tułowicach na 2024 rok.

17. Debata nad Raportem o stanie Gminy Tułowice za 2023 r.

19. Podjęcie uchwały w sprawie zatwierdzenia sprawozdania finansowego oraz sprawozdania z wykonania budżetu Gminy Tułowice za 2023 r.

23. Podjęcie uchwały w sprawie przyznania dotacji dla Parafii Rzymskokatolickiej pw. św. Rocha w Tułowicach na prace konserwatorskie, restauratorskie i roboty budowlane przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków

24. Sprawozdanie z działalności Burmistrza Tułowic między Sesjami.

25. Sprawozdanie z działalności Przewodniczącego i Wiceprzewodniczącego Rady Miejskiej między Sesjami.

26. Odpowiedzi na listy i zapoznanie się z otrzymaną korespondencją od poprzedniej Sesji.

27. Odpowiedzi na wolne wnioski z poprzedniej Sesji oraz Komisji Wspólnej.

28. Interpelacje i zapytania radnych (na piśmie).

29. Wolne wnioski.

30. Zakończenie obrad.

« Powrót do strony głównej