« Powrót do strony głównej

Porządek obrad

1. Otwarcie sesji i stwierdzenie prawomocności obrad.

2. Przedstawienie porządku obrad.

4. Przedstawienie zmienionego porządku obrad.

8. Podjęcie uchwały w sprawie wyboru metody ustalenia opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi oraz ustalenia stawki tej opłaty i ustalenia stawki opłaty za pojemnik lub worek.

11. Sprawozdanie z działalności Burmistrza Tułowic między Sesjami.

12. Sprawozdanie z działalności Przewodniczącego i Wiceprzewodniczącego Rady Miejskiej między Sesjami.

13. Interpelacje i zapytania radnych (na piśmie).

14. Odpowiedzi na listy i zapoznanie się z otrzymaną korespondencją od poprzedniej Sesji.

15. Odpowiedzi na wolne wnioski z poprzedniej Sesji oraz Komisji Wspólnej.

16. Wolne wnioski.

17. Zakończenie obrad.

« Powrót do strony głównej