Porządek obrad
1.
Otwarcie sesji i stwierdzenie prawomocności obrad.
2.
Przedstawienie porządku obrad.
3.
Glosowanie w sprawie zmiany porządku obrad
4.
Głosowanie w sprawie zatwierdzenia zmienionego porządku obrad.
5.
Przyjęcie protokołu z I Sesji Rady Miejskiej z dnia 6 maja 2024 r.
6.
Przedstawienie przez Przewodniczącego i Wiceprzewodniczącego spraw organizacyjnych dotyczących pracy Rady Miejskiej w nowej kadencji 2024 - 2029.
7.
Podjęcie uchwały w sprawie powołania stałych Komisji Rady.
8.
Podjęcie uchwały w sprawie ustalenia składu liczbowego i osobowego Komisji Budżetu i Spraw Gospodarczych.
9.
Podjęcie uchwały w sprawie ustalenia składu liczbowego i osobowego Komisji Spraw Społecznych.
10.
Podjęcie uchwały w sprawie ustalenia składu liczbowego i osobowego Komisji Rewizyjnej.
11.
Podjęcie uchwały w sprawie ustalenia składu liczbowego i osobowego Komisji Skarg, Wniosków i Petycji.
12.
Podjęcie uchwały w sprawie ustalenia cen za usługi przewozowe w publicznym transporcie zbiorowym w zakresie zadania o charakterze użyteczności publicznej w gminnych przewozach pasażerskich.
13.
Podjęcie uchwały w sprawie nadania nazwy ulicy dla drogi wewnętrznej w Szydłowie.
14.
Podjęcie uchwały w sprawie ustalenia wynagrodzenia Burmistrza Tułowic.
15.
Podjęcie uchwały w sprawie diet radnych Rady Miejskiej w Tułowicach oraz sołtysów.
16.
Podjęcie uchwały w sprawie zmian budżetu Gminy Tułowice na 2024 r
17.
Podjęcie uchwały w sprawie zmiany wieloletniej prognozy finansowej.
18.
Sprawozdanie z działalności Burmistrza Tułowic między Sesjami.
19.
Informacja Burmistrza Tułowic dotycząca podjętych czynności w związku z nieprzyjemnymi zapachami na terenie Tułowic.
20.
Sprawozdanie z działalności Przewodniczącego i Wiceprzewodniczącego Rady Miejskiej między Sesjami.
21.
Odpowiedzi na listy i zapoznanie się z otrzymaną korespondencją od poprzedniej Sesji.
22.
Odpowiedzi na wolne wnioski z poprzedniej Sesji oraz Komisji Wspólnej.
23.
Interpelacje i zapytania radnych (na piśmie).