Porządek obrad
1.
Otwarcie sesji i stwierdzenie prawomocności obrad.
2.
Przedstawienie porządku obrad.
3.
Wniosek o wycofanie z porządku obrad punktu dotyczącego: Przyjęcie protokołu z LX Sesji Rady Miejskiej z dnia 14 września 2023 r.
4.
Wniosek o wycofanie z porządku obrad punktu dotyczącego: Przyjęcie protokołu wspólnego posiedzenia Komisji Rady Miejskiej z dnia 11 września 2023 r.
5.
Przyjęcie protokołu z LX Sesji Rady Miejskiej z dnia 14 września 2023 r.
6.
Przyjęcie protokołu wspólnego posiedzenia Komisji Rady Miejskiej z dnia 11 września 2023 r.
7.
Wniosek o zatwierdzenie zmienionego porządku obrad.
8.
Podjęcie uchwały w sprawie wyrażenia zgody na dokonanie darowizny nieruchomości położonej w Tułowicach.
9.
Podjęcie uchwały w sprawie powołania Młodzieżowej Rady Gminy Tułowice.
10.
Podjęcie uchwały w sprawie przyjęcia Planu Zrównoważonej Mobilności Miejskiej Aglomeracji Opolskiej.
11.
Podjęcie uchwały w sprawie określenia wysokości stawek podatku od środków transportowych.
12.
Podjęcie uchwały w sprawie określenia stawek podatku od nieruchomości.
13.
Podjęcie uchwały w sprawie zmian budżetu Gminy Tułowice na 2023 r.
14.
Podjęcie uchwały w sprawie zmiany wieloletniej prognozy finansowej.
15.
Informacja o stanie realizacji zadań oświatowych za poprzedni rok szkolny, w tym o wynikach egzaminu ósmoklasisty, z uwzględnieniem działań podejmowanych przez szkołę nakierowanych na kształcenie uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi, w szkołach typów, których prowadzenie należy do zadań własnych jednostki samorządu terytorialnego (na podstawie art. 11 ust. 7 ustawy z 16 grudnia 2016 r. Prawo Oświatowe w terminie do 31 października 2023 r.)
16.
Informacja o okręgach wyborczych w Gminie Tułowice.
17.
Informacja o sytuacji w ZGKiM.
18.
Sprawozdanie Komisji z prac wykonanych w III Kwartale 2023 r.
19.
Sprawozdanie z działalności Rady Miejskiej w III Kwartale 2023 r.
20.
Informacja sołtysów o istotnych dla sołectwa sprawach w III kwartale 2023 r.
21.
Sprawozdanie z działalności Burmistrza Tułowic między Sesjami.
22.
Sprawozdanie z działalności Przewodniczącego i Wiceprzewodniczącego Rady Miejskiej między Sesjami.
23.
Interpelacje i zapytania radnych (na piśmie).
24.
Odpowiedzi na listy i zapoznanie się z otrzymaną korespondencją od poprzedniej Sesji.
25.
Odpowiedzi na wolne wnioski z poprzedniej Sesji oraz Komisji Wspólnej.
27.
Informacja Przewodniczącego Rady Miejskiej.