« Powrót do strony głównej

Porządek obrad

1. Otwarcie sesji i stwierdzenie prawomocności obrad.

2. Przedstawienie porządku obrad.

9. Podjęcie uchwały zmieniającej Uchwałę Nr XVI/88/20 Rady Miejskiej w Tułowicach z dnia 30 stycznia 2020 r. w sprawie określenia wzoru deklaracji o wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi składanej przez właścicieli nieruchomości oraz warunki i tryb składania deklaracji za pomocą środków komunikacji elektronicznej.

10. Podjęcie uchwały w sprawie zmiany Uchwały Nr XVIII/103/20 Rady Miejskiej w Tułowicach z dnia 30 kwietnia 2020 r. w sprawie określenia rodzaju dodatkowych usług świadczonych przez Gminę Tułowice w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości oraz wysokości cen za te usługi.

11. Podjęcie uchwały w sprawie wyboru metody ustalania opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi oraz ustalenia stawki tej opłaty i ustalenia stawki opłaty za pojemnik lub worek.

16. Informacja Rady Miejskiej za II kwartał 2021 r.

18. Informacje o inwestycjach powiatu w Gminie Tułowice - podsumowanie inwestycji.

21. Sprawozdanie z działalności Przewodniczącego i Wiceprzewodniczącego Rady Miejskiej między Sesjami.

23. Odpowiedzi na listy i zapoznanie się z otrzymaną korespondencją od poprzedniej Sesji.

24. Odpowiedzi na wolne wnioski z poprzedniej Sesji oraz Komisji Wspólnej.

26. Zakończenie obrad.

« Powrót do strony głównej