Porządek obrad
1.
Otwarcie sesji i stwierdzenie prawomocności obrad.
2.
Przedstawienie porządku obrad.
3.
Przyjęcie protokołu z XXX Sesji Rady Miejskiej z dnia 24 czerwca 2021 r.
4.
Przyjęcie protokołu wspólnego posiedzenia Komisji Rady Miejskiej z dnia 21 czerwca 2021 r.
5.
Przyjęcie protokołu z XXXI Sesji Rady Miejskiej z dnia 8 lipca 2021 r.
6.
Przyjęcie protokołu wspólnego posiedzenia Komisji Rady Miejskiej z dnia 8 lipca 2021 r.
7.
Przyjęcie protokołu z XXXII Sesji Rady Miejskiej z dnia 19 sierpnia 2021 r.
8.
Podjęcie uchwały w sprawie wyrażenia zgody na nabycie nieruchomości.
9.
Podjęcie uchwały zmieniającej Uchwałę Nr XVI/88/20 Rady Miejskiej w Tułowicach z dnia 30 stycznia 2020 r. w sprawie określenia wzoru deklaracji o wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi składanej przez właścicieli nieruchomości oraz warunki i tryb składania deklaracji za pomocą środków komunikacji elektronicznej.
10.
Podjęcie uchwały w sprawie zmiany Uchwały Nr XVIII/103/20 Rady Miejskiej w Tułowicach z dnia 30 kwietnia 2020 r. w sprawie określenia rodzaju dodatkowych usług świadczonych przez Gminę Tułowice w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości oraz wysokości cen za te usługi.
11.
Podjęcie uchwały w sprawie wyboru metody ustalania opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi oraz ustalenia stawki tej opłaty i ustalenia stawki opłaty za pojemnik lub worek.
12.
Podjęcie uchwały w sprawie zmian budżetu Gminy Tułowice na 2021 r.
13.
Podjęcie uchwały w sprawie zmiany wieloletniej prognozy finansowej.
14.
Informacje Sołtysów o istotnych dla sołectw sprawach w I i II kwartale 2021 r.
15.
Informacja z działalności Komisji Rady za II kwartał 2021 r.
16.
Informacja Rady Miejskiej za II kwartał 2021 r.
17.
Informacje o postępach w realizacji Wizji Burmistrza na 2021 rok i wnioski Radnych (Burza mózgów).
18.
Informacje o inwestycjach powiatu w Gminie Tułowice - podsumowanie inwestycji.
19.
Informacja dotycząca przygotowania placówek oświatowych do nowego roku szkolnego 2021/2022.
20.
Sprawozdanie z działalności Burmistrza Tułowic między Sesjami.
21.
Sprawozdanie z działalności Przewodniczącego i Wiceprzewodniczącego Rady Miejskiej między Sesjami.
22.
Interpelacje i zapytania radnych (na piśmie).
23.
Odpowiedzi na listy i zapoznanie się z otrzymaną korespondencją od poprzedniej Sesji.
24.
Odpowiedzi na wolne wnioski z poprzedniej Sesji oraz Komisji Wspólnej.