« Powrót do strony głównej

Porządek obrad

1. Otwarcie sesji i stwierdzenie prawomocności obrad.

2. Przedstawienie porządku obrad.

5. Informacja o stanie ładu, porządku i bezpieczeństwa publicznego oraz podejmowanych działaniach zmierzających do zmniejszenia przestępczości na terenie Gminy Tułowice.

6. Informacja o stanie zabezpieczenia przeciwpożarowego na terenie Gminy oraz gotowości niesienia pomocy w przypadku klęski żywiołowej.

7. Informacja o działalności OSP na terenie Gminy Tułowice.

8. Podjęcie uchwały zmieniającej uchwałę w sprawie wysokości i zasad ustalania oraz rozliczania dotacji celowej dla podmiotów prowadzących żłobki na terenie Gminy Tułowice.

9. Podjęcie uchwały zmieniającej uchwałę w sprawie zmiany formy działania zakładu budżetowego i uchwalenia statutu samorządowego zakładu budżetowego.

13. Sprawozdanie z działalności Burmistrza Tułowic między Sesjami.

14. Sprawozdanie z działalności Przewodniczącego i Wiceprzewodniczącego Rady Miejskiej między Sesjami.

16. Odpowiedzi na listy i zapoznanie się z otrzymaną korespondencją od poprzedniej Sesji.

17. Odpowiedzi na wolne wnioski z poprzedniej Sesji oraz Komisji Wspólnej.

19. Zakończenie obrad.

« Powrót do strony głównej