« Powrót do strony głównej

Porządek obrad

1. Otwarcie sesji i stwierdzenie prawomocności obrad.

2. Przedstawienie porządku obrad.

5. Podjęcie uchwały w sprawie wyboru metody ustalenia opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi oraz ustalenia stawki tej opłaty i ustalenia stawki opłaty za pojemnik lub worek.

6. Podjęcie uchwały w sprawie ustalenia stawki dotacji przedmiotowej dla Zakładu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Tułowicach.

10. Sprawozdanie z działalności OPS Tułowice za 2022 r.

11. Sprawozdanie z działalności Zespołu Interdyscyplinarnego w Tułowicach za rok 2022.

12. Sprawozdanie z realizacji Gminnego Programu Wspierania Rodziny za rok 2022 oraz przedstawienie potrzeb związanych z realizacją zadań.

13. Sprawozdanie z działalności Zakładu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Tułowicach za rok 2022, w tym informacja finansowo-gospodarcza w zakresie wykonywanych zadań.

17. Sprawozdanie z realizacji "Rocznego programu współpracy z organizacjami pozarządowymi oraz innymi podmiotami na 2022 rok."

19. Sprawozdanie z działalności Przewodniczącego i Wiceprzewodniczącego Rady Miejskiej między Sesjami.

20. Interpelacje i zapytania radnych (na piśmie).

a) Wniosek z dnia 15.05.2023 r - uwzględnienie oraz zabezpieczenie środków finansowych na realizację dróg na ul. Gruszkowej oraz Zamkowej

b) Wniosek z dnia 15.05.2023 r. - realizacja projektu chodnika na ul. Gruszkowej oraz Ogrodowej

c) Wniosek z dnia 15.05.2023 r. - naprawa nawierzchni na ul. Kościelnej w Tułowicach

d) Wniosek z dnia 15.05.2023 r. - zamontowanie siatki ochronnej bocznej, w miejscu graniczącym z prywatną posesją

e) Wniosek z dnia 15.05.2023 r. - przełożenie kostki na ul. Bocznej w Tułowicach

21. Odpowiedzi na listy i zapoznanie się z otrzymaną korespondencją od poprzedniej Sesji.

22. Odpowiedzi na wolne wnioski z poprzedniej Sesji oraz Komisji Wspólnej.

24. Zakończenie obrad.

« Powrót do strony głównej