Porządek obrad
1.
Otwarcie sesji i stwierdzenie prawomocności obrad.
2.
Przedstawienie porządku obrad.
3.
Głosowanie w sprawie zmiany porządku obrad.
4.
Przedstawienie zmienionego porządku obrad.
5.
Głosowanie w sprawie zatwierdzenia zmienionego porządku obrad.
6.
Przyjęcie protokołu z XXIII Sesji Rady Miejskiej z dnia 19 listopada 2025 r.
7.
Przyjęcie protokołu z XXIV Sesji Rady Miejskiej z dnia 27 listopada 2025 r.
8.
Przyjęcie protokołu ze wspólnego posiedzenia Komisji Rady Miejskiej w Tułowicach z dnia 24 listopada 2025 r.
9.
Podjęcie uchwały w sprawie w sprawie wysokości ekwiwalentu pieniężnego dla strażaków ratowników Ochotniczych Straży Pożarnych.
10.
Podjęcie uchwały w sprawie przyjęcia wieloletniego programu gospodarowania mieszkaniowym zasobem Gminy Tułowice na lata 2026 – 2030.
11.
Podjęcie uchwały w sprawie zmiany uchwały w sprawie diet dla radnych Rady Miejskiej w Tułowicach oraz sołtysów.
12.
Podjęcie uchwały w sprawie zabezpieczenia środków finansowych w budżecie Gminy Tułowice na 2026 rok na realizację zadań związanych z remontem i budową dróg powiatowych.
13.
Podjęcie uchwały w sprawie zmiany wieloletniej prognozy finansowej.
14.
Podjęcie uchwały w sprawie zmian budżetu Gminy Tułowice na 2025 r.
15.
Podjęcie uchwały w sprawie uchwalenia wieloletniej prognozy finansowej na 2026 rok.
16.
Podjęcie uchwały w sprawie projektu uchwały budżetowej na rok 2026.
17.
Sprawozdanie z działalności Burmistrza Tułowic między Sesjami.
18.
Sprawozdanie z działalności Przewodniczącego i Wiceprzewodniczącego Rady Miejskiej między Sesjami.
19.
Interpelacje i zapytania radnych (na piśmie).
20.
Odpowiedzi na listy i zapoznanie się z otrzymaną korespondencją od poprzedniej Sesji.
21.
Odpowiedzi na wolne wnioski z poprzedniej Sesji oraz Komisji Wspólnej.