« Powrót do strony głównej

Porządek obrad

1. Otwarcie sesji i stwierdzenie prawomocności obrad.

2. Wręczenie radnemu/nej zaświadczeń o wyborze.

3. Złożenie ślubowania przez nowo wybranego/ną radnego/ną.

4. Przedstawienie porządku obrad.

6. Przedstawienie zmienionego porządku obrad.

9. Przyjęcie protokołu ze wspólnego posiedzenia Komisji Rady Miejskiej w Tułowicach z dnia 26 maja 2025 r.

12. Debata nad Raportem o stanie Gminy Tułowice za 2024 r.

18. Sprawozdanie z działalności Burmistrza Tułowic między Sesjami.

19. Sprawozdanie z działalności Przewodniczącego i Wiceprzewodniczącego Rady Miejskiej między Sesjami.

20. Interpelacje i zapytania radnych (na piśmie).

21. Odpowiedzi na listy i zapoznanie się z otrzymaną korespondencją od poprzedniej Sesji.

22. Odpowiedzi na wolne wnioski z poprzedniej Sesji oraz Komisji Wspólnej.

23. Wolne wnioski.

24. Zakończenie obrad.

« Powrót do strony głównej