Porządek obrad
1.
Otwarcie sesji i stwierdzenie prawomocności obrad.
2.
Wręczenie radnemu/nej zaświadczeń o wyborze.
3.
Złożenie ślubowania przez nowo wybranego/ną radnego/ną.
4.
Przedstawienie porządku obrad.
5.
Głosowanie w sprawie zmiany porządku obrad.
6.
Przedstawienie zmienionego porządku obrad.
7.
Głosowanie w sprawie zatwierdzenia zmienionego porządku obrad.
8.
Przyjęcie protokołu z XVII Sesji Rady Miejskiej z dnia 29 maja 2025 r.
9.
Przyjęcie protokołu ze wspólnego posiedzenia Komisji Rady Miejskiej w Tułowicach z dnia 26 maja 2025 r.
10.
Podjęcie uchwały w sprawie w sprawie zmiany Uchwały Nr XVI/88/20 Rady Miejskiej w Tułowicach z dnia 30 stycznia 2020 r. w sprawie określenia wzoru deklaracji o wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi, składanej przez właścicieli nieruchomości oraz warunki i tryb składania deklaracji za pomocą środków komunikacji
elektronicznej.
11.
Podjęcie uchwały w sprawie ustalenia wysokości diet dla sołtysów Gminy Tułowice.
12.
Debata nad Raportem o stanie Gminy Tułowice za 2024 r.
13.
Podjęcie uchwały w sprawie udzielenia wotum zaufania dla Burmistrza Tułowic.
14.
Podjęcie uchwały w sprawie zatwierdzenia sprawozdania finansowego oraz sprawozdania z wykonania budżetu Gminy Tułowice za 2024 r.
15.
Podjęcie uchwały w sprawie udzielenia absolutorium Burmistrzowi Tułowic.
16.
Podjęcie uchwały w sprawie zmiany wieloletniej prognozy finansowej.
17.
Podjęcie uchwały w sprawie zmian budżetu Gminy Tułowice na 2025 r.
18.
Sprawozdanie z działalności Burmistrza Tułowic między Sesjami.
19.
Sprawozdanie z działalności Przewodniczącego i Wiceprzewodniczącego Rady Miejskiej między Sesjami.
20.
Interpelacje i zapytania radnych (na piśmie).
21.
Odpowiedzi na listy i zapoznanie się z otrzymaną korespondencją od poprzedniej Sesji.
22.
Odpowiedzi na wolne wnioski z poprzedniej Sesji oraz Komisji Wspólnej.