« Powrót do strony głównej

Porządek obrad

a) Wniosek o przesunięcie pkt.7 tj. Informacja o działalności OSP na terenie Gminy Tułowice na pkt 5.

5. Informacja o działalności OSP na terenie Gminy Tułowice.

6. Informacja o stanie ładu, porządku i bezpieczeństwa publicznego oraz podejmowanych działaniach zmierzających do zmniejszenia przestępczości na terenie Gminy Tułowice.

7. Informacja o stanie zabezpieczenia przeciwpożarowego na terenie Gminy oraz gotowości niesienia pomocy w przypadku klęski żywiołowej.

8. Podjęcie uchwały zmieniającej uchwałę w sprawie ustalenia Regulaminu określającego wysokość stawek i szczegółowe warunki przyznawania nauczycielom poszczególnych stopni awansu zawodowego dodatków: za wysługę lat, motywacyjnego, funkcyjnego, za warunki pracy, szczegółowe warunki obliczania i wypłacania wynagrodzenia za godziny ponadwymiarowe i godziny doraźnych zastępstw oraz wysokość i warunki wypłacania innych składników wynagrodzenia wynikających ze stosunku pracy.

10. Podjęcie uchwały w sprawie określenia szczegółowych warunków przyznawania i odpłatności za usługi sąsiedzkie oraz szczegółowe warunki częściowego lub całkowitego zwolnienia z opłat, a także trybu ich pobierania.

11. Podjęcie uchwały zmieniającej uchwałę w sprawie określenia szczegółowych warunków przyznawania i odpłatności za usługi opiekuńcze i specjalistyczne usługi opiekuńcze, z wyłączeniem specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi oraz szczegółowych warunków częściowego lub całkowitego zwolnienia od opłat, jak również trybu ich pobierania.

13. Podjęcie uchwały w sprawie przyjęcia Programu opieki nad zwierzętami bezdomnymi oraz zapobiegania bezdomności zwierząt na terenie Gminy Tułowice w 2024 roku.

17. Sprawozdanie z działalności Rady Miejskiej w IV kwartale 2023 r.

18. Sprawozdanie z działalności Burmistrza Tułowic między Sesjami.

19. Sprawozdanie z działalności Przewodniczącego i Wiceprzewodniczącego Rady Miejskiej między Sesjami.

20. Interpelacje i zapytania radnych (na piśmie).

21. Odpowiedzi na listy i zapoznanie się z otrzymaną korespondencją od poprzedniej Sesji.

22. Odpowiedzi na wolne wnioski z poprzedniej Sesji oraz Komisji Wspólnej.

23. Wolne wnioski.

24. Zakończenie obrad.

« Powrót do strony głównej